buketzm ben hiiiç aşı olmaya giderken stres olmadım şahsen. Gayet relax gittim çok şükür hiçte bizde ağrı ateş vs. Olmadı. Ağrı kesiciyi bile sadece birkez menenjit aşısından sonra verdim. Oda ateşi yoktu ama huysuzdu ağrı yapmıştı galiba. Daha da birsey olmadı şükür. İyi düşünün iyi olsun🥰🌸 Bebişler bizi hissediyor 💙