Hiç kendinizi strese sokmayın ateş olmadi bizde sadece iki gün huysuzdu o kadar bunu yazarken bugün menenjit olan kızımın ağrıdan inlemesi ateşi bir ara 38 buldu keşke normal aşı olsaydı benimkide kusmada yaptı bu korkudan emziremiyorum yüreğim ağzımda sabah olmaz bana