Papatya-eylul88 elfnurs aynisini yaşiyorum suan inanirmisinuz sol tarafta hatta 1 aydir nerdeyse. 6 bucuk ay oldu benimde dogum yapalı.gittiniz mi doktora ne dedi acaba
altay2 Ben de doğum yapalı 7 hafta oldu dikiş yerimde kızarıklık ve hafif acı devam ediyor. Normal mi acaba? Ara ara sızlama oluyor
Papatya-eylul88 elfnurs 6 buçuk ay oldu benimde sol tarafta dikişin üst kısmında şislik var (dikişin kendisinde degil yani üstte) ve dokununca bisey degince acıyor pjamam tezgaha vs.sizinde böylemi aynı bu şekil mi