elfnurs İyi geceler 6 ay önce ikinci sezaryanı oldum dikişin sol ust tarafında şişlik fark ettim bastırınca ağrıyor birde kadın doğuma randevu bakıyorum ama başına gelen varmı ilk buraya sormak istedim .
snglsmsk elfnurs konuyla bağımsız olacak ama özür dileyerek soruyorum ben 2 ay önce sezaryen doğum yaptım hala da kanım gidiyor ama akıntı halinde sizde de öyle oldu mu normal mi
Hatice7 elfnurs benim de aynı şekilde doktora gittim normal dedi kesi ordan başladığı için şiş olmadı normal dedi zamanla düzelecek dedi ama sen yine de görün
berolsahin elfnurs normal bir durum. Doktorunuz da içinizi rahatlatıcaktır. Şişlik ve ağrı bi süre daha devam edebilir
elfnurs snglsmsk hayır bende 20 günlükken kesilmişti kanama ama bazılarında olabiliyormus normal yani
cihangirrrr snglsmsk benimde kanamam 2 ay sürdü 2.11 gün oldu hâlâ sarı akintiyla biraz kirmizlik geliyor
snglsmsk cihangirrrr gitmedim öncelikle sizlere sormak istedim içimde daha fazla tereddüt kalmasın diye