pembikmom kız dağınık olunca bitmiyor ve bebeğim benim alerjik toz vs olduğunda ve mevsim geçişlerinde hasta oluyor, birde bebeğim benim daha önce uyuz geçirdi ondan dolayı da aşırı kaldı mesela her gün banyo yaptırıyorum olabildiğince hatta uyuz bulaşmasın vs diye çay agaci şampuanı kullanıyorum , dışardan geldiği kıyafeti ertesi gün giydirmiyorum hemen kirliye çok zor oluyod kolay değil ama işte 🥺 inşallah salarim bir gün😂