aybarsmom34 Hangi olaya şaşırıp üzüleceğimi şaşırdım.
Kuryeci gence mi?
Sultanbeylide 13 yaşındaki kiza toplu tecavüz eden ve tecavuz etmek icin sıraya giren iğrenç mahallelilere mi! Ve tecavüz edenleri savunan avukatın kizin annesine “ kızına sahip çıksaydın bu çocukların başı yanmazdı” demesine mi “etek boyu nasılmış” demesine mi üzüleyim..
13 yaşında başlayan kabusun okul arkadaşları,mahalleli,sanayiciler, tanıdığı tanımadığı tonla adam.. iğrenç ötesi. Pislik hayvanlar!
Tartıştığı taksicinin satırla parmağını kesen bir canavar!
Bıçaklanan öğretmen!
Hiç güzel bir şey olmuyor canım ülkemde. Ne hale geldi..
Adalet yerini bulur mu? Bulsa gidenler geri gelir mi bilmiyorum.
Yolda yürürken korkuyorum.
Markete çıksam, eve geri dönebilecek miyim diye düşünüyorum.
Bir olay olsa, birine denk gelsem iki çocuğum var. Nasıl kaçarım,onları nasıl kurtarırım diye düşünüyorum.
Onlar yaşasında, her şeye razıyım diyebiliyorum.
Ama korkuyorum.
Yetişkin bir kadınım, sokağa tek çıkmaya korkuyorum.
Her gün isimler değişiyor ama canilikler bitmiyor. Cezalar yetmiyor.
Kimse artık kimseden korkmuyor.
Bu ülkenin gidişatı artik beni çok korkutuyor.