Kızlar dünya nasıl bir hal aldı ? Artık bünyem kaldırmıyor. Gerçekten ağlayasım geliyor. 20 yaşındaki kurye genci 17 yaşındaki 6 ayrı suçtan sabıkası olan bir ş*refsiz 25 yerinden çocuğu bıçaklıyor. Ya neden böyle suçları olan insanlar dışarıda olupta, başka birinin canını yakıyor? Biz nasıl bir dünyaya çocuk getiriyoruz ? Kardeşlerim hepsi çalışıyor gece ve gündüz. Artık onlar adınada çok korkuyorum. Ne zaman son bulacak bu durumlar ? “Ben bu çağdan nefret ettim,
Etimle kemiğimle nefret ettim.”