ozlemgg bebeğim o kadar ağlıyordu ki gitmediğim doktor kalmadı gazı yok enfeksiyon yok değerleri iyi çok şükür doktor dedi ki bebeğinin hiçbir şeyi yok senin bebeğinin huyu bu kendini ağlayarak ifade ediyor önce bebeğini böyle kabul etmen lazım diğer türlü sen gerildikçe diken üzerinde durdukça hissedip daha çok ağlayacak dedi halimi görseniz panik atak olmuştum ağlıyor susturamıyorum ağlıyorum yanımda kim varsa ona bağırıyorum bir şey olacak nefes alamayacak diye kabus gibiydi sonrasında doktor öyle söyledikten sonra mantıklı geldi kendimi rahatlattım bebeğimle türbeleri gezdim ağladığında sakin kalmaya çalıştım 3.5 aylıkken azaldı yine normal bebeklere göre çok ağlıyor ama birbirimize alıştık
Kendinizi suçlamayın herkes aynı şeyleri yaşıyor düzenimiz bedenimiz her şeyimiz değişti ama tadını çıkarmak güzel anılar biriktirmek zorundayız
Çok uzun oldu yaşadıklarımın benzerini görünce yazmadan duramadım hakkınızı helal edin