Biliyor musun çoğu anne senin yaşadıklarını yaşıyor, hissettiklerini hissediyor. Ve bunlar yaşanması gereken hisler ne eksik ne fazla 🌸 yorulabilirsin, ağlayabilirsin, yetersiz hissedebilirsin, bağırmak isteyebilirsin. Hepsi çok normal, sıkma kendini bastırma asla. Ama şunu bil ki bebeğin için sen mükemmel bir annesin, şuan en çok güvendiği, huzur bulduğu sensin. Onun dünyası bir tek sensin. Gazlı olması da senin suçun değil ve bir iki ay sonra geçiyor. Sonra ne oluyor biliyor musun? O boncuk gözlerini senden alamıyor, gözü hep sende oluyor seni takip ediyor., 🥹 biraz zaman, biraz sabır. Geçecek, hepsi geçecek.