gulcelifmoms Cerenozdamar bizde de ishal yok kusma ve ateş vardı 4 gün ağzına hiç bir şey sürmedi sürekli küsüyordu ki bunun 2 günü de hastanede serum almasına rağmen öyleydi dünden beri şükür bir iki lokma bişey yedi kusmadı
karadenizl gulcelifmoms Rabbim şafi ismiyle şifalar versin evlatlarınıza inşallah Aşılı olduğu halde böyle geçiyorsa aşısız halini düşünemiyorum Rabbim yardımcınız olsun