gulcelifmoms Kızım 2 yaşında aşılı olmasına rağmen rota virüs olmuş 2 gündür hastanede yatıyoruz 4 gündür durmadan kusuyor bişry yiyip içmiyor ateşi düşmüyordu 2 gündür lavmana rağmen kaka alamıyorduk çünkü hiç bişey yemiyor yediğini de öylece çıkarıyor. Az önce 3. Kez lavman yapıldı ve rota virüs teşhisi konuldu doktor 2 3 gün daha buradasınız dedi😞 aşıya rağmen nasıl bu kadar kötü olur bir de bulaşıcıymış diğer kızımda da (4yaş) belirtiler başlamış sabah onu da getireceğiz tahlil için. Lütfen dua edin çocugum eridi 4 5 günde 😞
SweetMom__ gulcelifmoms Allah şifa versin ismi ile inşallah hastane de olmak çok zordur inşallah tez zamanda ordan çıkarsınız🙏🙏
Damlanr gulcelifmoms çok geçmiş olsun çok zor bi durum ama geçiyor içinizi ferah tutun bizde Allahım şifa versin en kısa zamanda
uykusuzluklarinanasi gulcelifmoms çok geçmiş olsub umarım kısa sürede atlatırsınız. ancak aşı oldu diye hastalık kapmayacak değil tabii ki aşılar hastalığı daha hafif atlatmaları için var. aşı olmayan bi bebek 15-20 günde atlatırken aşı olan bebek daha kısa sürede toparlar. gün verilmesi yanlış olmuş çocuğunuz ne zaman kendini toparlarsa çıkış verirler. içinizi ferah tutun lütfen siz kendinizi bırakıp pes etmeyin zamanla iyileşecek inşallah
Mnc gulcelifmoms bizde böyleydik 15 aylik kızım geçen hafta pazartesiden beri ishal ve kusma vardı ateş olmadı. Gecen hafta Sali acile götürdük bi serum ve kan tahlili yaptılar.kanda bir şey çıkmayınca eve gönderdiler kakada bir türlü hastanede yapmamıştı. İlaçlara rağmen evde ishali ve kusmasi geçmedi kiyafet yetistiremedim günde 10 dan fazla bez degsitiriyordum çok zordu. Evde artık probiyotik şekilde geçirdim kefir ve denfor diye toz var onu şu yada bir şeyin içinde karıştırarak verdim iyi geldi. Hala gecmeyince tekrar kendi doktorunuza gittik kaka istedi kakada rotovirus çıktı. 5 günü zaten evde geçirdiğimiz için hastanede yatış vermedi bize birde atesimiz olmadı hiç o yüzden.
mahseb Geçmiş olsun. Aşısı kaç doz ve hangi aykar yapılmışti çok mu parka vs gidiyorsunuz acaba nereden bulaşmış
gulcelifmoms mahseb yok 10 gündür yağmurluydu dışarı bile çıkmadık hiç bilmiyorum geçen hafta düğüne katılmıştık ordan birinden mi geçti ne oldu artık. Evde 4.5 yaşında kızım var ona da geçmiş sanırım o da haatalanmış bugün😞 2 dozdu ağızdan veriyorlar hiç hatırlamıyorum inanın biri 3 biri 9 aydı galiba öyle aklımda kalmış
gulcelifmoms uykusuzluklarinanasi çok teşekkür ederim evet tabi hiç olmasın demiyorum ama aşı olupta yine bu denli kötü geçirmesi üzüyor insanı hiç aşı olmayıpta böyle olanlar da var tabi biraz da bünye meselesi herkesin hastalığı karşılaması farklı oluyor. Bir de bulaşıcıymış evde de 4.5 yaşında çocugum var o da aynı belirtilerle hastalanmış süreç biraz uzun gibi ama şükür ki tedavisi var.
gulcelifmoms Mnc bizim de sadece yoğun kusma ve sonrasında düşmeyen ateş şeklinde oldu önce acile gittik boğaz deyip serum taktılar gönderdiler gecesine kusma devam edince başka bir hastaneye gittik çocuk doktoruna o da tahlil yapmadı iğne verip gönderdi. Ertesi gün akşama doğru kusma devam edip ateşte düşmeyince başka hastaneye geldik doktora süreci anlattım çocuk o kadar kötüydü ki geldiğimizde hemen test istedi malesef sürekli kustugu için ne idrar ne gaita alabildik 2 gündür serum takılıyor 2 kez lavman yaptılar anca bugün bir iki lokma bişey yedi gaita verebildik akşama doğru onda da rota çıktı. Kusma ve ateşi bitti şükür ama ağzına bir lokma bişey sürmüyor sürekli uyku hali var ve halsiz bakalım doktor ne dıcek sabah
uykusuzluklarinanasi gulcelifmoms annelik en zor iş bu hayatta sanırım. Allah bağışlasın inşallah evdeki kızınızdan geçer gider belirtiler. beslenmesine çok çok dikkat edin bağışıklığını korumak en önemli etken olacaktır.
Grimor88 Aşılar hastaliktan tamamen korumaz ama hafif anlatmasını sağlar. Cok çok geçmiş olsun Allah yaşatmasın bir daha 🌸💓
gulcelifmoms Grimor88 teşekkür ederim evet tamamen korumaz ama etkisini hafifletmesi gerekti en azından ama malesef kızım ona rağmen ağır geçiriyor 3 gündür hastanedeyiz sürekli ilaç serum vs ona rağmen hala düzelmedi perişan oldu yavrum
gulcelifmoms uykusuzluklarinanasi amin hepimizin evladını inşallah. Şu süreci bitirebilsek dikkat edeceğim inşallah burada olduğu kadar işte
Cerenozdamar Bizde benzerini yaşadık çocuk sürekli kusuyor ve ishaldi, midesine katı bi şey gitmesi için doktorumuz çubuk kraker verebilirsiniz demişti bize. Cidden o kraker rahatlatıyor su. Öyleydi ki su bile içse kusuyordu
gulcelifmoms Cerenozdamar bizde de ishal yok kusma ve ateş vardı 4 gün ağzına hiç bir şey sürmedi sürekli küsüyordu ki bunun 2 günü de hastanede serum almasına rağmen öyleydi dünden beri şükür bir iki lokma bişey yedi kusmadı
bebisinannesi1 gulcelifmoms bizde 9 aylıkken olduk aşımız yoktu bizim. 5 gün hastanede yattık kusma çok yoktu ama ishali çoktu. Halsizlik, iştahsızlık gerçekten çok zor bir hastalık Rabbim şifa versin
One-life gulcelifmoms çok geçmiş olsun biran önce toparlar inşallah çok şaşkınım aşılı olmasına rağmen niye ağır geçiriyo. Doktora sordunuz mu ne diyor