fluoksetin potter34 giresun üniversitesi/tıp fakültesi ama ev hanımlığı bölümü daha çok hoşuma gitti😂
fato4292 potter34 NEÜ din kültüru ve ahlak bilgisj öğretmenligi ve Anadolu üniversitesi sosyal hizmet mezunuyum sonucu olarak iki diplomada duruyir 2.bebemi büyütüyorum 😊
Erilay potter34 Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi / Mimarlık. Sonrada İzmir’de bir vakıf üniversitesinde grafik tasarım.
Mrvll potter34 İnönü ve Fırat üniversitesi - ilköğretim matematik öğretmenliği . 2020 da atandım. Bu sene olsa imkani yok atanamazdim 174 alımla 🤯 bitmiş bölüm
fluoksetin Simsimy dolma doldurarak tusa hazırlandığımı söylemiş miydim? Arada 💩lu bez değiştirdiğimde oluyor hedefim psikiyatri uzmanlığı öyle kadın hastalıkları ve doğumla uğraşamam😂 adımı bahar mı yapsam hey moderatör!
fluoksetin kdokuz sizi tebrik ediyorum samimiyim dalga geçmiyorum zirvede bırakmam en iyisiymiş ben geç anladım😂
Simsimy fluoksetin İsteyerek okumadınız mı? Yani ben tıp kazansam, okusam değil bırakmak afedersiniz bir yerlerimi yırtardım yok uzmanlık, yok doçentlik diye 😅
kdokuz fluoksetin Benim bırakmak gibi bir düşüncem yoktu. Zorunda kaldım sadece. Üçüncü sınıfta bıraktım
fluoksetin kdokuz üzüldüm 😔 zoru bitmiş en heycanlı yerinde bırakmışsınız 😔 temel bilimlerden hala nefret ediyorum
fluoksetin Simsimy başta isteyerek okudum sonra sıkıldım. İnsan kaç yaşına kadar okusun 28 yaşındayım hala dediğiniz yeri yırtıyorum 😂 şaka bir tarafa verilen değer minimum olunca insanın hevesi kursağında kalıyor
Simsimy fluoksetin Değersiz görülen bir diğer meslek grubu öğretmenim bende :) Keşke herkes hak ettiği değeri, saygıyı görebilse. Çok haklısınız.
kdokuz fluoksetin Zor olan kısım bile öyle keyifli, öyle kolaydı ki benim için çok seviyordum çünkü. Ama hayat işte planlar yaparken alt üst oluyor
fluoksetin Simsimy öyle gerçekten. Daha yeni bir meslektaşınız hak etmediği bir sona maruz kaldı. Sizler olmasaydınız biz yetişmezdik. Kısır bir döngü içerisinde. Milletimiz bunun kıymetini anladığında hiçbirimiz kalmayacağız.