balbocegimmm Sungerbob maalesef özel sektör okurken çalışmıştım ve ger girdiğim yer pişman etmişti. O yüzden atanmak istiyorum Siz?
Defnemmm1 potter34 hala mezun olamadım sayılıyor mu 😂 (açıktan okuyorum bu arada) Atatürk üniversitesi sicil havacılık ulaştırma hizmetleri
klnkaysnr Medipol ünv-elektronörofizyoloji, atatürk ünv iş güvenliği mezunuyum 🥹 sağlık çalışanı olmaktan memnun şekilde devam ediyorum ❤️
Sungerbob balbocegimmm Bende çalışmıyorum küçük bir bebeğim var o yüzden evdeyim ama bende çok çalışmak istiyorum hakkımızda hayırlısı olsun inşallah
aymtii potter34 Dokuz Eylül Üniversitesi Arkeoloji mezunuyum. 4 yıllık. Ha bişeye yaradı mı? Asla 😂 aksine işe giremiyorum lisans mezunuyum diye işçi olarak almıyorlar 😂
ecedurucbkc potter34 Ankara Yıldırım Beyazıt üniversitesi - ingilizce endüstri mühendisliği 5 yıllık 🌸