cemile161_ selam, öncelikle hiç kararma yapmadı onu söyliyim. Gayet iyi gidiyoruz
Ferro sanolun kapağına şurubu koyuyorum. Üstüne dolana kdr portakal sıkıyorum(hem içmesi kolay olsun hem de emilimi fazla olsun diye) sonra kısalttığım küçük meyve suyu pipetiyle içiriyorum( ne çok uzun olsun ne çok kısa)tadı güzel zaten lokur lokur içiyo. Sonra hemen içebildiği kdr su içiriyorum bardaktan. Ardından parmağımla bi kaç kere dişlerini ovalıyorum(7diş). Sonra parmak fırçasıyla fırçalıyorum. Tabi bu fırçalama ovalama olayları kolay olmuyo artık yapmadıpım şebeklik kalmıyor bir şeklde yapıyorum. Gün içinde her fırsat buldukça dişlerini kontrol ediyorm