maygirl biz demir ilacı bestiron kullanıyorduk. Düzenli kullanmamıza rağmen ve bebeğimin iştahı çok iyi olmasına rağmen, etinden sebzesine meyvesine kadar tüm gıdaları almasına rağmen demiri çok düşük çıktı (20) doktorumuz bestironu bıraktırdı ve ferro sanole başlattı. Hem de günde 3 ölçek. Ferro sanol de sağlık ocaklarının verdiği demir şurubuymuş. İçeriği hakkında hiç iyi şeyler duymadım buradan. Ama bir kaç doktora danıştık hatta kayınvalidem eczacı; o da dahil yok öyle bir şey diyorlar. Dişlerini kapkara yaptı. Kullanıyoruz ama içim hiç rahat değil. Kendi doktorumuza ocean kullanayım bunun içeriği temiz değilmiş dedim, yazdığım ilacı kullanın diğerleri demirini yükseltmez dedi 😔 kafam tarhana çorbası 😔
(Bebeğim 9,5 aylık)