moommyyy TeomaninAnnesi geçer inşallah. Siz uyku rutinlerine başlayın bence. Uyku saatini öğrenince desteksiz uyuması daha kolay oluyor
moommyyy diapmelka sabredin gerçekten geçiyor . Rutinlerinizi bozarsanız bir daha düzeltmeniz çok çok zor olacak. Birkaç hafta sabredin. Biliyorum çok zor ama geçici bir süreç
moommyyy TeomaninAnnesi siz uykusu geldiğinde uyutun. Zamanla uzayabilir. Bizimki hep yarım saat uyuyor uzamadı hiç ama saatlerini asla geçirmiyorum. 4 uyku yapıyor gündüz