TeomaninAnnesi merhaba 4. Ay atağı 👋🏻 uyku rutini oluşturun mutlaka, destekli uyumayı azaltın. Emiyorsa emzirerek kitap okuyun sakinleşsin, sonra bez değişimi, uyku tulumu giyinme, lambayı birlikte kapatma ve yatış. Eğer kullanmıyorsanız odanızda karartma perde edinin. Benimki uyku tulumunu giyince direk esnemeye başlıyor artık anlıyor uyuyacağını. Uyku rutinimi hiç değiştirmedim. Desteksiz uykuya geçmek için de tam vakti aslında. Bu sizi biraz zorlasa da ilerisi için büyük bi avantaj olacaktır. Ne kadar erken kendi uyumaya alışırsa o kadar iyi olur. Ama dediğim gibi atak haftasındasınız bu şekilde uyanmalar çok normal biraz sabır sadece