Annem de sütün tadı değişir demişti. Ben de internetten araştırmıştım hamile olunca hormonlar değişiyor ya sütüne yansıyormuş bebek tat değişiklikliğini hissedince bırakıyormuş fakat bu hemen olmuyor iki üç ay içerisinde oluyor. Şüpheniz varsa test yapın kurtulun yoksa içinizi kemirip gider