Merhaba kızlar benim acil birşey öğrenmem lazım bilgisi olan annelerden 13 Mayıs’ta adet olmam gerekirdi adetlerim düzenlidir fakat 12 Mayıs da kahverengi leke geldi biraz 13 Mayıs’ta da çok az aynı leke sonra kesildi adet olmadım 14 aylık kızım var normalde sezeryandan sonra önce kahverengi lekem gelirdi peşine normal adetim baslardi bu kez başlamadı anlamadım bu neyin nesi hamilelik gibi ihtimal olsa emziriyorum sütun tadı değişmez mi bebeğim hep emmek istiyor tadı filan değişse emmek ister mi kusma filan da olmuyor emdikten sonra bu durum neyin nesi anlamadım sizce neden???