Nevsevmom dreamsmom kuzum aynısı bizde de var bi önceki ay bir kilo almış bugünde ben sordum mama veriyimi diye yok gerek yok dedi bende süt var memeyi bitmiyor bile belki çok çok emse alcak benimki yormuyor kendini bide şöyle bişi var evet mama öcü değil ama biberona alışınca memeyi bırakıyorlar
dreamsmom Nevsevmom evet doğru , bizde de tembellik olduğunu düşünüyorum , 10 dk emip yoruluyor muhtemelen, şimdi saat başı teklif edin memeyi belki az az sık sık emmek ister gibi bir yorum aldım onu deneyeceğim
Ardenaden Nevsevmom dgerini bitirmezse sutunuz azalir ve gogsunuz tas gbi olr hep sut var zannedersiniz sur kanallalriniz tikanir.mesel 3.5 ayligiz oglum emdi ua memem suan civik.bos gbi dusun bitirmesi lazim bide siz gbi tek.meme yapiordm.sutumu azallti asil.tamamen gogsu bosaltmasi mumkunse 2 memeyi vermek
ffulya Nevsevmom besleyici olmayan süt diye bir şey yoktur tüm sütlerin kalorisi aynıdır azı yanda çoğu olur gönlünüzü ferah tutun. Gece rüya öğünü yaptırabilirsiniz, gündüz de emzirme sıklığınızı artırabilirsiniz
Ardenaden Nevsevmom en az iki ama bnce ilk uykuya yatiyor ya kacta yatıyorsa 9 da diyelim sen kendin yatmiyorsan yatmadan emzir 2 saat snra diyelim 12 oldu 3nte emzir bide sabah karsi emzir.zaten o.emmekmostemezse istesende emmiyor ruya ogunu yaomis olrsn memen calisin bide az emiyor guzel.kilo yapior gece sutu daha yagli oluyorms