Nevsevmom
Nevsevmom Merhaba , 2 gün önce 3.ay kontrolümüz vardı , aynı durumla karşı karşıyayız. 1 ayda 485 gr almış. Dr bizi baya tedirgin etti ,1 hafta daha takip edip gerekirse haftaya mama verelim dedi. Anladığımız kadarıyla bebeğin kendi gelişimine göre mamaya karar veriyorlar , bir önceki ay toplam 1 kg almıştı günde 36 gr’a denk geliyordu , şu an günde 18 gr aldığı için tartısının az olduğuna kanaat getirdi. Pazartesiden beri sürekli emzirmeye odaklıyım ama işe yarıyor mu emin değilim tabii, insan ister istemez stres oluyor. Suyu daha fazla içmeye çalışıyorum , emzirmeyi 2-3 saatte 1 yapıyorum , tekrar sağım yapmaya başladım , power pomp yaptım , gece max 3 saatte uyandırıyorum artık.
Bu arada bebeğin hiçbir huzursuzluğu yok keyfi çok yerinde , ama dediğim gibi kendi gelişimine göre az kg aldığı için dikkat etmek gerekiyor diye düşünüyorum. Umarım hepimiz için her şey yolunda gider ❤️ Mama vermekle ilgili de bir sorunum yok bu arada , anne sütü hiç almadan büyüyen bebeklerimiz var ve gayet sağlıklı mutlu bebekler. Sadece sütün azalmasına ben sebep olduysam diye bunun üzüntünü yaşıyorum biraz.