boran06 tazemomyy eczanedeki kadın 1 yasa kadar 5 damla dedi daha önce ocean kullanıyorduk oğlum onun tadını seviyordu bestironda daha agzına sokmadan kapatıyor değiştiricem bitince
selimalpinannesi tazemomyy normalde her kilo için iki damla kullanılması gerekiyor yani sizin 14 damla kullanmanız gerekiyor benim oğlum da 6,5 kg idi doktorumuz on damla yeterli zaten mama Kullanıyor onda da demir var demişti☺️
The_paues tazemomyy bizede doktorumuz bestiron önerdi kilox2 şekilde yani siz 14 damla kullanacaksınız.oğlum ilk tadını sevmemişti sonra alıştı
happykidssse tazemomyy Bizim doktorumuz da bestiron başladı ilk zamanlar çok hatırlamıyorum 5 yada 7 damla ile başladık 3 aydır falan da sabit 10 damla kullanıyoruz. 8 aylık oğlum 9 kilo
yeka38 tazemomyy kilosunun 2 katı verirsen bebeğin kabız olur doktoruna danış her 1 kiloya 1 damla ver ben öyle yapıyorum
uekpln Bestiron damla Açıldıktan sonra ne kadar süre kullanılır bir ayda bitmez çünkü aylık yenisi mi almak lazım