tazemomyy Merhaba, sağlık ocağındaki ebemiz demir başlamamızı söyledi. İçeriğinin temiz olması nedeniyle bestiron almayı düşünüyorum. Bebeğim 7 kilo kaç damla vermem gerekiyor bilginiz var mı?
tazemomyy hnnl içeriği daha temiz diye bestiron almak istemiştim. Doktor önermedi, Osman gönülalın tavsiyesiydi
Cnrars tazemomyy en iyi en temiz kan ilacinin bestiron olduğunu söyledi bize de doktor . Kilo başına iki damla veriyoruz . İster 7 damla sabah 7 damla akşam . İstersen tek öğünde 14 damla şeklinde . En başta bir hafta yüzünü falan burusturdu çok tadını sevmedi oğlum ama şuan rahatlıkla içiyor 😄kabızlık vs hiç birşey yapmadı çok şükür. Dişler de renk değişimi falan da olmaz dedi doktor . Ama şöyle bir şey var ocean veya bestiron kullanılırsan ilk bir yıl değil de daha uzun süre devam edersin kan ilacina dedi . Sağlık ocağının verdiği kan degerini bir haftada dengeliyorsa bu temiz içerikli olanlar üç haftada dengeliyo dedi .
kayafamly Dedektifgadget yok gelmiyor canım bir çay kaşığı koyuyorum sabah kahvaltısına karıştırıyorum lezzet katıyor hatta
nnuurrr tazemomyy 4. Ayından beri kilo başına 1 damla kullanıyoruz biz. Ama doktorunuza sormakta fayda var.