annebebek012 benim bebeğim 14 günlükken olmıştu, zatürreye çevirmişti. RSV nin tedavisi yok. Virüs olduğu için atibiyotikte işe yaramıyor. 1 hafta hastanede yoğun bakımda yattı bebeğim çok küçük olduğu için. Bizde çok öksürük yoktu zatürreye rağmen. Ama buharlar iyi gelecek sakın aksatma. Burun temizliği aynı şekilde. Gazını çıkarmak için sırtına pıt pıt vururken bi tık hızlı vur. Yoğunbakımdayken hemşire hızlı vurmuştu, korkmuştum, “öyle kibar kibar vurursan nasıl çıkacak o balgamlar, sülükler” Demişti. Bol bol burun temizliği, açık havada yürüyüş iyi gelir. Zatürreye çevirmemesi için uğraşın çünkü RSV için bi şey yapamıyorlar. Verdikleri buhar falan da hava yolları açılsın, daha rahat nefes alsın diye zaten.