Kızım 1 ay 26 günlük yaklaşık 1 aydır öksürüğümüz var balgamlı ve tıkayan emerken falan daha kötü oluyor RSV testi yapıldı negatif çıktı ve o zaman bronşiolit dendi 1 hafta hastanede yattık öksürüğü gecmemişti tükürüğünü yutuyor dedim ama sonrasında balgam geri geldi ve RSV pozitif çıktı çocuğumun içi dışına çıktı artık 3 hastane gezdim 3 kere acillik olduk tıkandıgı için eve gönderiyorlar burun yıkıyorum ve hava veriyorum ama ne zaman bitecek bu lanet hastalık bilmiyorum yaşayan var mı acaba ?