Hale1603 Hayat hastanesi icin doktr araştrmştım Ismail Şen denmşti.Randevu aldım ama bi şekilde onada gidememiştim ;-)Hayat hastanesi yakın olduğu icin tercih edicektim bende ,ama hakkımı Sözer beyden kullandım
nazli96 linaaaaaaaass biz hiç memnun kalmamıştık yaşar beyden ilk doğumdan sonra kontrolümüz ondaydı bizi endişelendirecek şekilde ve kitaptan olur gibi konuştu sorularımızı bile tersleyerek cevapladı sarılığı hafif olan bebeğimi çok sarı tedavi görmesi gerekebilir diye bizi korkuttu değişik bir tavrı vardı hiç memnun kalmadık hemen başka doktora gittik sarılığı gayet normal dedi ve bizi rahatlatmıştı
nazli96 meselayani Erol Comarta gittik geçen biz bu ay ona gideriz önümüzdeki ay başka doktora gideriz diyordum ama çok memnun kaldık doktor arayışım bitti böylelikle benim bir kaç sorum vardı sorularımı bile sormama gerek kalmadan kendisi direk söyledi yaklaşımını çok beğendik bizi de tanıdı sadece çocuğumuzu değil çocukla da ilgilendi memnun kaldık
queenmom_ nazli96 Tam erol beyi yazmak için girdim baktım sen yazmışsın 😂😂bir instagram bir kids arası geziyorum 😂
melamu annekusuu bizim doktorumuz da ilhan bey ve memnunuz telaşa sokmayan açıklayıcı ilgili anlayışlı biri şimdilik ona devam
berilimmmm OykuMom123 Kesinlikle İsmail şen bebeğimi küvezden beri takip ediyor 7 buçuk aylığız çok ilgili çok iyidir hayat hastanesinde