senay_97 doktor beyin kendisine mesaj atınca mutlaka kabul ediyor birde takipli hastasiysaniz oncelik hakkiniz var 16 aydir gidiyorjm tabiki sadece genel muayene icin değil hasta oldugu durumlarda da gittim surekli kabul etti kendisi cok sasirdim su an gerçekten muayene saatini dolu dolu geçiriyor aklinjza takılan ne varsa en ince detayına kadar anlatiyor sadece ben değil kuzenim de goturuyor oda 11 aylik oda bole bir seyle hic karsilasmadi zaten doktolar sitesine baktiginizda da ne kadar iyi bir doktor oldugunu gorebilirsiniz memnuniyet görüşleri yer alıyor orda