Sekerpare_ evet Bnde dedim aldım ikinci kavanoza geçtim almamıştı tkrr veriyorum bakalım tkrr almazsa doktora gıdıp alta yatan sebepleri bulmam lazım şahsen hep gıdıyorum ama erken doğduğundan böyle diyip gonderıyırlar tahlıl de sorun çıkmıyor şükür ama alamıyor çok az alıyor nıyeyse