Merhabalar,
Aile hekimindeki hemşiremiz kızım dokuzuncu ayına girdiğinde tam kan sayımı yapılması gerektiğini söyledi. İstanbul anadolu yakasında oturuyorum, Çekmeköy, Ümraniye, Üsküdar, Kadıköy veya çevresinde önerebileceğiniz devlet hastanesi ve kaba olmayan, işinin ehli iyi bir çocuk doktoru var mıdır bildiğiniz? Ben şurada yaptırdım herhangi bir sıkıntı olmadı diyeceğiniz, hizmetinden memnun kaldığınız?