Onedroplove Ygz aynı sorunu bende yaşıyorum canım azıcık emiyor sonra etrafı ile ilgileniyor acıkınca ağlamıyor ben zorla emziriyorum bu sebepten az kilo aldı inşallah 4.ay kontrolümüzde iyi kilo almıştır bu arada doktorum loş ışıta ve sessiz ortamda emzir dedi
Ygz Jane atak zamanları oluyor maalesef ki. Siz vazgeçmeden devamlı emzirmeye çalışın ayakta deneyin uyurken deneyin. Benim oğlum doğduğundan beri meme düşkünü değildi zaten
Pnarr94 Ygz evde baskül varsa kucağına alıp tartıl ben hep öyle yapıyorum 3,5 aylığız bizde sanırım daha tok tutuyor sütüm emmesi eskisi gibi değil kilo alımıda iyi