Ygz aynı durumda benımkıde 2 bucuk aylık. İlk iki ay bi düzenimiz vardı şimd hepten gitti. Saatte bile bakmıyorum artık. Düzensiz emiyo az emiyo. Ama huZurlu , uyuyo. Demekki doyuyo. Bezleri çişli. Günde 3-4 kez kakası var. Bu ay 1200 gram da almış. Demekki herşey yolunda