Bende tıp 2 şeker hastasıyım bana tüp bebek dediler bende polip varmış eşimde de sperm hareketsizliği Giresunda yaşıyorum İstanbula gittik tedavi için op. Dr. Aret kamar özel tüp bebek ve kadın sağlığı merkezi çok şükür 12 embriyom oldu ve 1 tanesini tranfer ettik şuan 4 aylık kızım var ve onu sallarken yazıyorum size şuan tüp bebek parası aslında pahalı değil pahallı olan ilaçlar iğneler yani eğer maddi şansınız varsa bu doktora gidin çünkü tahliler felan yapıyor değerleriniz düşükse sizin yalandan yere paranızı almıyor