Bugün kardeşimin eşi için doktora gittik doktor piyoplar var küçük küçük çoğalmış dedi acilen hamile kalman gerekiyor dedi ama tüp bebek öneriyorum dedi daha önce hamile kaldi memek gelişmemiş karnında gebeligi sonlandırdılar 2 buçuk yıllır evli çok istıyor bebek nasıl yapıcaz özellere baktım biraz doktorumuz önerdi bi yer ama 100 bin lerden falan bahsediliyor bilgisi olan varsa başına gelen bilgi verirse sevinirim devlettede varmış