negerekvarr zaten aşırı saçma işte askeriye işi b*k işi affedersin zaten 1 senemiz vardı kalsaydık geberirlerdi ama gerçekten doğu kirası ve yaşam şartları daha uygun tokiler sıfır güzel bence ilçeleri de güzel ben Karakoçanlıyım misal bingölde yarım saat uzaklıkta Elazığ merkez 1 saat yani güzel eşim gezindeydi mesela aşırı iyi orada göl falan var yani. Zaten tatil köyü sivrice Harput hepsi ayrı güzel hakkınız da hayırlısı olsun inşallah 🙏 çıkarsa haber verin 😂🥰