ceriio hnnl bosverdim hadi açıklansın hahaha😂😂😂🤪🤪 aciklanirsa illaki duyarım oturdum dizi izliyorum bende 😂😂
patiseverr ceriio off tekırdag çok kötü benim esımde tekırdagdaydı ama hıc orada durmadı hep üst bolgelerıne gıttı hemde operasyon bırlıgı
ceriio patiseverr artık her ilde varmış sanırım bu komando birlikleri öyle birşeyler duydum sanki eşimden hayırlısı olsun ya hepimizin hakkında insallah öyle olmaz 🥲
2022anne Goktugmom_ merhaba bizde tokattayz inşallah ilk tercihiniz çıkar çünkü Tokat batının en rahat yeri bence hem iş hem şehir olarak maaşı da çok iyi bizde bu sene doğuya tayin olacağız hakkınızda hayırlısı olsun inşallah eşim uzman çavuş bu arada 😌
Goktugmom_ 2022anne eviniz nerde eşim kobracı ama uzman Çavuş inşallah çıkar eşimin memleketine de yakın
2022anne Goktugmom_ Topçam da konum olarak güzel ben çok seviyorum manzara olarak özellikle tüm şehir gözüküyor ama kiralar baya bi pahalı malesef şehir içi daha pahalıdır büyük ihtimalle Topçam Topçam mahallesi olarak bakabilirsiniz
Goktugmom_ 2022anne burdan bi arkadaş gitti oda orda oturuyor karakola yakın diyor okul vs var mı 1. Sınıfa gidecek kızım var
Goktugmom_ patiseverr neden eşine sormuyorsun değişiyor yemek parası alan var almayan var 47/60 bin arası
2022anne patiseverr yemek parası vb durumlarda maaş değişkenlik gösteriyor Tokatın yemek parası tazminat var mesela o yüzden diğer şehirlere göre iyi maaşı
2022anne Goktugmom_ evet okul var yakında yürüme mesafesi bim şok a101 marketlerde öyle eşim yazın gündüzleri yürüyerek gidiyor işe avm hastane gitmek istiyorsanız ya toplu taşıma ya da araç kullanmak gerekli yürüme biraz uzak kalıyor
Nacafa Goktugmom_ yemek parası olsa bile 55 i bulmaz batı da maaşlar çok düşük. Eşine sorsa istediği yanıtı alamaz zaten doğudalarmış.