Canım merhaba👼🏻
Öncelikle senin hazır olup olmadığın, bu süreçte sabır edip edemeyeceğin de en önemli faktörlerden birisi bence? ☺️
Kızım 2 yaşına girince bende denemeye karar verdim kızımın hazır olup olmadığını bile denemedim açıkcası çünkü ben hazırdım. Kızım ilk başlarda asla ve asla lazımlığına oturmak istemedi hatta kıyameti kopartıyordu. Bazen ona tuvalet vs. içerikli çizgi filmler açıktım telefonumdan ilk etapta eğer oturursa balonları çok seviyor bende yanına oturup balon şişireceğimi yada (genelde sağlıksız besinlerden uzak tutuyorum) çişini yada kakasını yaparsa ona çikolatalar vereceğimi söylerek her seferinde tuvalete oturması için sabırla konuştum, anlattım. İlk 3 gün asla birşey beklemeyin çünkü yapmıyor 😁 Çişte kaka da altına yapıyor. Ben her seferinde kızmadan ‘Sanırım bana söylemeyi unuttun, üstün kirlendi birdahakine lütfen söyle tuvaletine yapalım’ demekten bıkmadım, pes etmedim. Sonrasında kızım çişim yada kakam geldi demedi 15dk arayla belki 10 dk arayla hadi tuvalete gidip kitaplarına bakalım diye ikna ettim büyük bir çoşkuyla gittik. 👼🏻🌸 İletişim, annenin hazır hissetmesi ve bebeğinizin bu duruma uyum göstermesi önemli olan.. Zor bir süreç, sabır ve başarı diliyorum. 24 aylık olduğumuz da biz beze bay bay dedik 👋🏻☺️
Darısı başınıza.. 💕