Kızlar dün öğlen 12 de oğlumun bezini çıkardım neyse tuvalete yaptiramadim 2 defa altına yapti sabaha kuru kalktı bu sabah da 11 de yaptı 1 defa yine altına hiç bı şekilde ne kendi klozetine ne tuvaalete götüremiuorum ağlamaya bağırmaya başladı artık hayır diyor kaçıyor yani, işte en son saat 11 de. Yaptı bugün bı daha yoo tutuyor vazgceip bağlamalı miyim bezi korkutmak da istemiyor 2.5 yasinda