Dilaranne canim benim kizim biluribin 28 degerle gitti hastaneye sana önerebilecegim tek sey meme mama biz bu sekilde atlattik. bi gece yogun bakimda yatti ertesi gün deger düsmüstü ama yükselme riski vardi, saat basi emzirdim iki saatte bir de hem emzirdim hem mama verdim. cocuk doymali, doyup kaka yapmali ki vücudundan biluribini atabilsin. mamadan hic korkma. cok gecmis olsun, umarim bi an önce toparlar.