Sinems1 ne olur ne olmaz diye doktorumuz bizi Doğum yaptığımın ertesi günü akşama kadar taburcu etmedi çocuk doktoru geldi gitti muayene etti kızımda bende iyi olunca taburcu ettiler 15 20 30 dakikaya bir emzir sabahta kontrole getirin dediler sabaha kadar uyumadım kızımı emzirdim sabah 5 gibi kızım Sararmaya başladı hastaneye götürdü annemle eşim tahliller bi çıktı 28 hemen ışın tedavisine koydular 3 farklı cihazla 1 saat sonra tekrar bakıldı 31 hemen kan değişimi yapıldı hala düşmüyor ikinci kez yeniden yapıldı o yoğun bakımın önünde feryat figan ben içeride kızım ağlama sesleri geliyor ikinci kan değişimi yaparken doktor bu bebeğin annesini yanına alın annesinin sesini duysun bağ kursun demiş içeriye girdim evladımı öyle gördüm bakamıyorum ki ayağının üzerinden kan geliyor dışarıda dezenfekte edilip göbeğinden tekrar vücuduna veriliyor karnından aşagısı kan doktor geldi kızının vücudunda şuanda bütün enfeksiyonlar yüksek vücuduna hucüm ediyor ama kızın savaşıyor dedi😥😥😥daha neler neler hiç bi anı gözümün önünden gitmiyor dikişimi agrımı unuttum gece gündüz 3 saatte bir emzirmeye gittim çok ama çok zordu😥😥rabbime şükürler olsun binlerce kez dermansız dert vermesin evladım yanımda şimdi.. yoğun bakımda öyle yavrular kapının önünde bekleyen ana babalar vardı ki rabbim hepsine şifa versin