Deryadenehir
Bende doktora sordum canım yaptırmasak ne oldu diye yaptırsanız iyi olur katman katman düşünün dedi yaptırdığınız 3 doz yüzde 50 koruyor bu 4 doz 75 koruyacak dedi bağışıklığını arttırsınız dedi yaptıracağım bende 1 yaş aşı olmuştu 1 ay sonra yaptırın dedi haftaya yaptıracağım