Cancan123- hatice_turanmthn bizde aynıyız bir ıkı saate kalkıyor bır buçuk ıkı saate fix rutin olarak emiyor zaten korkulacak bir şey yok ağır verirseniz asıl ona uyuyamaz söndüremez sindirmesi en kolay besin anne sütüdür çünkü 🥰😇
hatice_turanmthn Cancan123- evet ama iste insan ne yapacagini bilemiyor cocuklarin arasinda 7 sene var unutmusum cocuk bakmayi 😂
Aryaderin Dmta aynen öyle zaten zararlı olsa kaldırılır bizde cocuğumuza zaten dk başı vermiyoruz ama işte sorsan ayyy saçmalama asla verilmez diyorlar çok şükür bişey yaşamadık ve cici bebe hastası kızım ben bile yiyorum onunla 🙂