hatice_turanmthn Aryaderin valla bende veriyorum annem benim ilk ogluma surekli verdi sukur bi sikinti olmadi bi komsum var 7 yasinda oglu var hala cici bebe yiyor hatta arkadasimin 4 cocugu var buyukler biskuvi gibi yiyor kucukler sute katinca biberonla yiyorlar
hatice_turanmthn Uykusuz-annee bizimki dunden beri geceleri 3 te kalkiyor oyun oynuyor cildiracak gbi oluyorum sonra 5 gibi geri yatiyor ben geri uyuyamiyorum esim ise gidiyor buyuk oglum okula gidiyor onlara kahvalti hazirliyorum butun gun hayalet gibi geziyorum evin icinde
Maka_Paka hatice_turanmthn Gece değil uyumadan iki saat önce ki hazmedebilsin. Midesi sis olunca da rahat uyuyamaz. Gece kaçının zaten böyle şeylerden. Anne sütü ya da formül süt alsin
hatice_turanmthn Maka_Paka Maka_Paka ama iste ozaman da doymuyo surekli meme istiyo doktora sordum acikiyodur dedi gecen hafta kontrole goturdum bisey de cikmadi buyuk ihtimal acikiyor dedi
hatice_turanmthn hkmkg valla ben mamalari denedim icmedi son olarak cici verdim gayet guzel biberonla iciyor ayrica her bebek bir deil buyuk oglum asiri sakindi sessizdi ne versek yerdi hic eziyeti olmadi ama kucuk oglum cok mizmiz gece surekli kalkiyo dogru duzgun uyumuyo 🤦♀️🤦♀️
babyay 3melekannesi_ e bebekten alıyorum ben yaşadığınız yerde yoksa e bebek uygulamasını indirip satın alabilirsiniz
beyazkrizantem Ben dün bebek keki yaptım. Bu sabah çatalla ezip verdim. Bisküviyi de denicem organik unlardan kendiniz de yapabilirsiniz organik un alıp. Bazıları pekmez katıyor içine bisküvilerin bir kaç yerde pişen pekmezin kanserojen içerdiğini okudum
hatice_turanmthn Uykusuz-annee he valla esim o konuda skinti yapmazda cocuk olunca mecbursun ac gondermem beslenmesini ozenle hazirlarim ne kadar uykusuzda olsam hastada olsam iyi sekilde gonderme cabasindayim hep Rabbim yokluklarini gostermesin
feyzas hatice_turanmthn kaşık mamaların biberonla içilen çeşitleri de var üzerlerinde yazıyor zaten. Şeker çocuğu uyuşturur uyur siz iyi geliyor sanırsınız ama şeker hastalığına yol açmak bu ve bebeğiniz zamanla şekere bağımlı hale gelir zorluk çekersiniz
hatice_turanmthn feyzas sekerli olarak sadece cici bebe veriyorum onu disinda hersey tuzsuz ve sekersiz bide bir cay bardagina 3 tane cici karistirip biberonla veriyorum kati olursa biraz su ekliyorum okadar 😊
Cancan123- hatice_turanmthn bizde de durumlar ayrı bebekler bu ayladrda anneden ayrılma ve anne terk edecekmiş gıbı ayrılık duygusuna kapılıyorlarmıs bu yüzden gece sık uyanmaları oluyormuş ve gece sürekli bu aylarda uyanıp biziiiii uykumuzdan etmeleri ise 😌😊sağlıklı olduklarının kanıtıymış bizimle bağları güçleniyormuş şu an bakın yıne ayaktayım sağolsun canım oğlum uyutmaz hiç kolık huysuz mızmız blablaaaaaa🥱
Cancan123- Cancan123- açlıktan değil yani emmek isteyince gece tabı emzirin ama ağır gelebılecek şeyler vermeyin bence çünkü onu sındırmesı de uzun sürecektir bu da uykuda rahatsız edip uyanmasına yol açar
hatice_turanmthn Cancan123- yeni ogrendim verdigin bilgi icin tesekkur ederim 🌸 bende ayaktayim maleseff 🤦♀️
hatice_turanmthn Cancan123- valla yemek yediriyorum aradan 1 veya 2 saat geciyor emip uyuyor cokta yedirmirum aslinda
Cancan123- hatice_turanmthn bizde aynıyız bir ıkı saate kalkıyor bır buçuk ıkı saate fix rutin olarak emiyor zaten korkulacak bir şey yok ağır verirseniz asıl ona uyuyamaz söndüremez sindirmesi en kolay besin anne sütüdür çünkü 🥰😇
Dmta Aryaderin seninleyim bir kaç tane çocuk büyüttük kuzenlerim kardeşim cici bebe yediler benden daha saglamlar oğlum 14yasinda hala yer eltimin kızı 25yasinda yer ve sapasağlam şimdi moda olmuş onu verme bunu verme sonrada doktor doktor gez oğlum 8aylik süt bile iciyor çok fazla takılmak iyi değil
Aryaderin Dmta aynen öyle zaten zararlı olsa kaldırılır bizde cocuğumuza zaten dk başı vermiyoruz ama işte sorsan ayyy saçmalama asla verilmez diyorlar çok şükür bişey yaşamadık ve cici bebe hastası kızım ben bile yiyorum onunla 🙂