ornitorenkperi Elvan1703 11 aylık kızım var o kadar yüksek değil ama 941 çıktı. Sordum doktora . Düşük olması problem olur dedi extra bişeyde kullanmadığımı söyledim. Çok yüksek değil düşük çıkmasından iyi dedi
ikiKudurukAnnesi ornitorenkperi anladım canım benim doktor da cici bebeyi kes 6 ay sonra tekrar tahlil yapalım dedi ama benim içim içimi yiyor
yigitserpil ikiKudurukAnnesi bizim 15 ay kontrolde yuksek cikmisti baya doktor testi tekrarlatti normal cikti tahlil yanlis olmus dedi sizde saglij ocaginda tekrar baktirin bence yukseklikte sorun oluyormus malesefki fazlasi idrarla atiliyor demisti ama 2000 li rakamlarda bisey cikmisti galiba doktor ciddiye almisti
ornitorenkperi ikiKudurukAnnesi o kadar bilmiyorum ama 1000 e bişey kalmamış ki zaten bizim değerde de sizin ki o kadar yüksek gelmedi bana üzülmeyin bir şey yoktur Allahın izniyle
sema_068 elif_eslem sizi de hematolojiye yönlendirme yaptı mı doktorunuz? Biz sadece mama kullanıyoruz. Çocuk gastroenteroloji uzmanı mama içtiği içindir dedi ama çocuk doktoru mama bu kadar yükseltmez dedi
Dezemet @ikiKudurukAnnesi merhaba oğlum 4 buçuk yaşında. Bizim de yüksek. 10170 çıktı en son . Bundan önce de 1200 idi. İnternete yazın a kötü hastaliklar açısından araştırılması gerekir yazıyor. Çok korktum üzüldüm ama doktorumuz olabilir , araştırmaya gerek yok diyor. Sorun yok diyor .
Asel20 Çok geçmiş olsun bilgim yok postun üste çıksın diye yazdım benimde kendimi bildim bileli düşük kızımında değerlerine baktırmak istiyorum ne alemde hiç kan aldirmadim
Gamzecn Asel20 benimde düşük bebeğiminde düşük çıktı sprey kullanıyoruz genetik de olabilir dedi doktor
sema_068 ikiKudurukAnnesi oğlum 8,5 aylık. Aynı durum bizde de var. Değerleri hemen hemen aynı. Hematolojiye yönlendirdiler bizi hafta içi götüreceğim