ikiKudurukAnnesi Kızım 3.5 yaşında değeri 1023 doktor yüksek dedi vitamin vs kullanıyor mu dedi yok dedim 6 ay sonra tekrar kan verip bakalım dedi hiç çocugun da b12 değeri yüksek çıkan var mı?
yigitserpil ikiKudurukAnnesi bizim 15 ay kontrolde yuksek cikmisti baya doktor testi tekrarlatti normal cikti tahlil yanlis olmus dedi sizde saglij ocaginda tekrar baktirin bence yukseklikte sorun oluyormus malesefki fazlasi idrarla atiliyor demisti ama 2000 li rakamlarda bisey cikmisti galiba doktor ciddiye almisti
sema_068 ikiKudurukAnnesi oğlum 8,5 aylık. Aynı durum bizde de var. Değerleri hemen hemen aynı. Hematolojiye yönlendirdiler bizi hafta içi götüreceğim
ornitorenkperi Elvan1703 11 aylık kızım var o kadar yüksek değil ama 941 çıktı. Sordum doktora . Düşük olması problem olur dedi extra bişeyde kullanmadığımı söyledim. Çok yüksek değil düşük çıkmasından iyi dedi
elizirem24 Benim arkadaşımın çocuğunda yüksekti lenflerine falan baktılar çocuğun yüksek olması da tehlikeliymiş