Atlasligunler ilk bebeğim şuan 20 günlük bu kadar zor olduğunu, lohusalık psikolojisini, yıpratıcılığını görünce 2. Bebek isteğimiz vardı istememeye başladım olursa da 5 6 sene sonra diye düşünüyorum bu süreçte bile çok yıprandım ikinci çocuk olsa bebeğim 2 yaşlarında iken deliririrm galiba bu biraz yapıya da bağlı sanırım benim bünye dayanmaz ama onu anladım