Atlasligunler büyü kızım 23 aylık küçük kızım 8 aylık , ben korunmadım , birbirleriyle suanda arkadas gibiler ama gece uykuları bana harap oluyor , ağlayınca çogunlukla birlikte aglıyorlar , beni zorluyorlar ,ileriyi düşündüğüm zaman iyi ki olmuş diyorum ama yaşadığım zorlukları düşününce 3 yaşına kadar falan korunsaydım keşke diyorum artık olan oldu allahım çocuklarımıza can sağlığı versin onlara yetebilelim inşallah