-Drkegsbl- Sinemskrglu Günaydın 😊 ben yeşilçayımla geldim yarısına kadar içmiştim tabi postunu gördüm 🤩
paralelevrendemutlu Sinemskrglu afiyet olsun😌 benimki keyif değilde zor bir gecenin ardından ayılma ve enerji kahvesi🥱😴
paralelevrendemutlu Sinemskrglu ah inşallah geçecek bende 12 aydır öyle diyorum😂 sanırım diş sancısı ya bu aralar yine eli ağzında çünkü başka bir problem göremiyorum hasta falan değil çok şükür
nehirsude0 AnnaKurt ohaaa neyse her birinden dilenirsem aldiririm amcalarina dedelerine😂😂 daha 8 aylık ama buyuyene kadar herelde 30 bin olur🤣
[silindi] -Drkegsbl- Kereviz yapıyorum. Yanına yeşil mercimek çorbası yakışıyormuş. Terbiyeli yapayım, dedim🫠