AnnaKurt yaa ne güzel ama m aslında bende öyle alışkın da değilim sürekli de yapmam işte düğünden bayrama özel gunlere falan ,zaten ufak tefek alayım diyorum en azından eskiler duracağına kullanacağım ürünler olsun az olsun iyisinden olsun diye dedim canım