benbuyum Kızlar makyaj malzemelerinizi ne zamandan sonra artık kullanmıyorsunuz ,ya benim daha liseden kalma(5 sene önce)far paletim felan var ruj vesaire sizce kullanmalımıyım, ömrü ne kadardır bi makyaj ürününün?
Madamehappyyyyy benbuyum 1 sene sonrası çöp çoğu nun ömrü 6 ay hatta kremler vs. Üzerinde yazıyor genel de.
Menessasmom benbuyum ben 1 senede atmam ama 6 senede çokmuş. Far göze sürüldüğü için bence kullanmayın atın ama ben bi kaç sene önceki rujları kullanırım mesela dudak olduğu için. Bi tek onları kullanırım 😄
zehra1998 benbuyum genelde arkasındaki talimata göre kullanıyorum ay vs yazıyor ama mesela 2014 de the balm mın çok özel serilerini almıştım şuan yok onlar onları atmıyorum kuru far zaten Veya mac ın yine özel seri sınırlı üretilmiş ürünleri oluyır öyle devamı olanları atmıyorum
benbuyum AnnaKurt farı sence kullanmalımıyım yani baya oldu nerden baksan 6 senesi var,cildime zararı olur mu
benbuyum Madamehappyyyyy yaa ,yenilemem gerektiğini düşündüm ama yinede bilemedim bi sorayım dedim ,az daha dursalar tarihi eser olcaklar sjdhdnsks
Dhi benbuyum benim 9yıllık rujum var:D sadece özel günlerde sürüyorum:D ama artık beni kullanma diyor :D
benbuyum Menessasmom ya benim hepsi rimel hariç çok eskiler çok makyaj yapmadığım içinde ne bileyim duruyorlar anca düğün bayram felan ,ama zararı olacaksa hepsini atacağım artık
benbuyum AnnaKurt ahahshahaa valla yaa haklısın,atayım hepsini en iyisi birde gereksiz çok var ,ben çok makyaj yapmam ama mesela bi far bı ruj felan rimelim yeni de zaten ,bana ne önerirsin almamı
AnnaKurt benbuyum Bana de ki sen hiç makyaj yapıyor musun 🤣🤣🤣 bir tane glossum var Sağ olsun kader arkadaşım benle sürekli 🤣 başka bir şeyim yok ki sana şunu al bunu al diyim kız
benbuyum zehra1998 benimkilerin sanırım artık atılma vakti çoktan gelmiş yaa,aşırı eskiler ya hep yapmadığım içinde mecburen duruyo öyle anca bi özel günde yapıyorum
benbuyum AnnaKurt yaa ne güzel ama m aslında bende öyle alışkın da değilim sürekli de yapmam işte düğünden bayrama özel gunlere falan ,zaten ufak tefek alayım diyorum en azından eskiler duracağına kullanacağım ürünler olsun az olsun iyisinden olsun diye dedim canım