hecem regli ile alakasi oldugunu sanmiyorum 6 aylık oldu bebegim başladi acım 9.ayda geçti 3 ay hergun acıdı abartisiz
Egilip dogrulurken bisey degdiginde vs.yoksa oturdugum yerde normal dururken aci yoktu öyle bi harakette bi temasta oluyordu.bende dikiş acildi sandim ama 3 doktorda boyle biseyin olmadigini söyledi hatta dikişimim iyi oldgbu soylediler.sonrada bidaha hiç acimadi sızlamadı üsüteyim hasta olayim vs.hiç agrimaz sizlamaz.sizin sorununuz ne tam olarak kaç ay oldu
hecem